onsdag den 17. april 2013

Sara Blædel i Hvalsø

Igår var jeg til et fanastisk arrangement med Sara Blædel som fortalte om sig liv og sine bøger.
Sin opvækst, skolegang m.m.

Det var helt fantastisk at høre hvor levende hun kan fortælle. Det gør det endnu mere interessant når man kan genkende rigtig mange af de ting hun fortæller om.

Dette billede er lånt fra invitationen via facebook.
 
Sara fortale levende og totalt opslugende for os tilhører, og pludselig var der gået 2 timer.
 
 
Her læser Sara lidt fra sin bog : De glemte piger.
Kan kun anbefale alle at komme til sådan et arrangement.
Skal da helt sikkert med igen hvis det bliver muligt.
 

7 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare fedt! Det gad jeg godt have været til (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan også kun anbefales :-) jeg gør det helt sikkert igen, hvis jeg får muligheden.

      Slet
  2. Sara B kender jeg kun af navn... og så er hun vist fra Roskilde. Har aldrig læst hendes bøger.
    Lyder som et vellykket arrangement i Hvalsø. (Bor du selv i Hvalsø el. omegn?)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Sara blædel har boet lige uden for Hvalsø mens hun gik i skole på Hvalsø skole :-) Det var et super vellykket arrangement :-)
    (jeg bor ikke ret langt fra Hvalsø :-))
    *SMIl* fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay - så S.B. er fra Hvalsø. :-)
      Jeg bor i Tokkerup - 3 km vest for Lejre... og kun 7 km fra Hvalsø. Handler til tider i Super Brugsen og Netto i Hvalsø... og besøger en sjælden gang Kræmmerhallen. :-)
      *SMIL* fra Lisbet uden H

      Slet
    2. Dejligt at du kommer en del i Hvalsø. Jeg kommer også i de forskellige butikker og nogle enkelte gange i Krømmerhallen. Så jeg må jo kigge efter dig :-)
      *SMIL* fra mig til dig :-)

      Slet