onsdag den 10. april 2013

Kreativitet på en sygedag


Jeg har haft nogle dag, hvor jeg bestemt ikke har haft det godt. Og jeg har været nødt til at melde mig syg fra mit fleksjob. Dette er ikke noget jeg gør særlig tit, mens fordi jeg er mega stædig og rigtig glad for mit job. Men denne gang måtte jeg bare blive hjemme øv øv.

Men jeg fik da lavet lidt trods det, jeg ikke havde det godt. Er rigtig dårlig til at ligge i sengen hvis der bare er den mindste mulighed for jeg kan tulle rundt.

Denne Sweater har været fremvist idag på job.


Og om ikke andet gør det rigtig mange mennesker nysgerrige på hvad det er.
Jeg har jo skrevet om Spruttegruppen før. Så det kan ses i et tidligere indlæg.
 

Samtidig fik jeg lavet noget som sendes med posten imorgen til en fantastisk kvinde.
Men da hun ikke ved det får i ikke lov at se hvad det er udover, et lille hjørne.


Så nu kan jeg jo kun håbe på at gøre hende glad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar