tirsdag den 29. oktober 2013

Kreative dage i Fredericia

Hold da op hvor var det en super fed oplevelse.
Det er første gang jeg har været til messe i Fredericia
Men bestemt ikke sidste - det er det bedste jeg har oplavet længe

Kan kun anbefales - hvis man er interesseret i alt der har med kreativitet at gøre

Bare det at se alle de ligestillede som var der i samme ærinde

Der blev købt nogle af Familiejournalens bøger med 101-105 ideer
På deres stand fik jeg også strikket lidt på deres store fler personers strikketøj - som skulle blive til et tæppe til de hjemløse. Et helt fantastisk projekt.
Vi hyggede og snakkede - fik prøvet at hjælpe praktikanten med at lære at strikke.
( der ligger et billede på Facebookgruppen - Jeg elsker at strikke hi hi )
Så er spændt på hvor langt hun er nået.

Samt en kridtblyant med udskiftelige stifter - den havde jeg ledt efter alt for længe.
Hvis jeg havde kunnet skulle der have være meget garn og stoffer med retur til sjælland.

Men det må lige vente lidt - så næste år ved jeg at der er så meget "slik" der ovre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar