fredag den 7. juni 2013

Grundlovsdag - Fars dag

Grundslovsdag havde jeg fri - jubii så det gav 3 fridage midt på ugen. Det er da for vildt.
Jeg fik lavet en gave til samleveren som han ihvertfald ikke havde set før hi hi.
Vores børn bor ikke hjemme, så syntes han skulle have en lille gave, som var hjemmegjort.

 
Må hellere huske at det sidste billede - ikke er for børn hi hi - griner
Det er simpelthen for skønt et projekt. Kan se af opskriften at den skulle komme fra Majbrit med bloggen Mit kreative Hjørne.
Jeg har fundet den et andet sted. Men kan simpelthen ikke se eller huske hvor øv.
Så håber på tilgivelse - skriver på opskriften næste gang.


Så det var GLÆDELIG FARS DAG - Grundlovsdag.
Min datter har nu bedt mig hækle en mere som hun vil bruge til gave. Så det må jeg hellere få gjort.

4 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Hvor er den bare blevet fin :)Og flot bikini ;)
    Det er mig der hæklede den først, og så hæklede Halager den bagefter, og fiksede også lige en opskrift samtidig, linket til den er her http://halager.blogspot.dk/search/label/DIY

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rigtigt Halager :-) men da jeg ville lede og tjekke det op inden jeg bare skrev det. Kunne jeg selvfølgelig ikke finde opslaget. Den er super sej og dejligt nemt med opskrift :-)

      Slet