søndag den 12. maj 2013

Mors dag

Idag var det jo Mors dag. Og jeg havde troet mine børn havde glemt det.
Kæresten kom med blomster imorges og vi tog ud at spise brunch på vivaldi. Jubii det var helt vildt dejligt.

Dette er billedet af buketten fra kæresten.

 
Denne er så den som kom med bud her i eftermiddags. Den var fra mine børn, så de havde ikke glemt det. Jeg blev helt vildt glad.  Det kan gøre noget ved en mors følelser.



Efter vi havde været ude at spise brunch, blev jeg kørt ud til en sælger, jeg havde lavet en aftale med på DBA. Jeg skulle købe en masse garn som blandt andet skal bruges til sprutter og andre ting til Neonatalafdelingen. Sælgeren var helt vild sød, da jeg sagde hvad det skulle bruges til. Og gik med til en dejligt rabat. Det kalder jeg da bare velvilje af den store slags. Så jeg har bare haft en helt fantastisk dag, trods alle mine smerter. Som helt klart har været slemme idag.
Men blomster og garn samt brunch giver en mega positiv oplevelse til trods.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar